Akciósgumi tavasz 790x120
2023.06.17. Kategória: Kép
Vannak autómárkák, amelyeknél soha nem látod felgyulladni ezt a piktogrammot

Vannak autómárkák, amelyeknél soha nem látod felgyulladni ezt a piktogrammot
2023.05.22. Kategória: Kép
Vásárló figyelő távcső

Irsai Olivér márkájú... Nyugodtá és tisztán látóvá teszi a használóját, aki így könnyebben megérti a vásárlóit...

Vásárló figyelő távcső
2023.04.21. Kategória: Kép
Új márka jelent meg a piacon

Új márka jelent meg a piacon
2023.04.20. Kategória: Reklám
Gumi webshopunkban az Ön autójához is talál abroncsot! (x)

A széles termék választékunk a garancia arra, hogy bármilyen okból keres egy bizonyos márkát vagy típust, azt nagy valószínűséggel meg fogja találni nálunk!
A gumi webshop termékeinek a listáját bővíti például a Marangoni, Hankook vagy a Yokohama és a Continental.

>>> Használja az oldalon a gumikeresőt! <<<

Gumi webshopunkban az Ön autójához is talál abroncsot! (x)
2023.04.13. Kategória: Érdekes
Tudtad? A Volkswagen legsikeresebb terméke nem egy autó, hanem egy kolbász

A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu

Tudtad? A Volkswagen legsikeresebb terméke nem egy autó, hanem egy kolbász
2023.02.20. Kategória: Napiszar
Amikor álmodik a nyomor

Márkás pottyantós

Amikor álmodik a nyomor
2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából
2023.01.27. Kategória: Mondás, idézet
Hazugság a szlogenek mögött

Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.

Hazugság a szlogenek mögött
2022.12.28. Kategória: Érdekes
Vettem végre 4 db téli gumit

Azt mondták, hogy valami német márka

Vettem végre 4 db téli gumit
2022.12.10. Kategória: Érdekes
Új márka jelent meg a piacon

Új márka jelent meg a piacon
2022.09.16. Kategória: Kép
Tisztelt Napiszar csapat!

A napi parasztparkoló díj mai nyertese Szeretném, ha ezt a képet ki posztolnátok, hátha a gazdi is néz titeket minden nap, mint én! 🙂 Helyszín : Tököli Tesco "Mert a márka kötelez!" A Csepel sziget, már lassan elsüllyed a sok idiótától!" Ha kell a rendszámot takarjátok ki, én személy szerint meghagynám, hogy biztos felismerje magát a gyökér...! Minden jót, maradok tisztelettel: Egy rajongótok 🙂

Tisztelt Napiszar csapat!
2022.08.10. Kategória: Érdekes
Hódít a kínai márka

Üdv, Zsolt

Hódít a kínai márka